diumenge, 9 de març del 2014

Aprofitant el bon temps!

Lloc: Figueres- La Salut de Terrades
Distància: 31 km
Temps: 3 hores
IBP:
Altres:
Wikiloc:


Aquest cap de setmana aprofitant el bon temps que està fent, he sortit dissabte i diumenge. La volta de dissabte va ser per la zona de Navata i Tarabaus, amb l'objectiu de treure el mono de BTT i sortir a un ritme "canyero". La veritat és que fins a travessar el golf de Navata el ritme va ser molt maco. A partir de llavors em vaig dedicar a explorar algun corriol nou, però entre les bardisses i els caçadors ho vaig acabar desestimant. El millor de tot va ser la quasi banyada al Manol. Al travessar-lo per primera vegada vaig caure-hi de peus i d'una mà. S'ha de dir que va ser una experiència molt refrescant :) Per tornar cap a casa vaig decidir passar per Taravaus i com que ja anava xop, ho vaig fer sense passar les fustes que hi ha, conseqüència: aigua a genoll ;) De tornada animat per la remullada vaig descobrir algun corriolet per la zona de Mas Pau.



I avui, cap a la Salut de Terrades. Els tres Joseps, en Carlos i en Ricard a les vuit del matí preparats per pujar al santuari. De totes maneres qui ha dit de fer-ho per camí planer i recte. Primer de tot xumino's trail, segon corriols de la Font de l'Hortolà (algun tros està molt descarnat i amb el desnivell que hi ha es fa difícil fer-ho sense posar un peu a terra), i de tercer, pujada cap a la Salut per les Escaules. Val a dir que hem coincidit amb alguns integrants de Pollistrolbikers, amb els quals hem compartit algun esbufec i algun música maquinera. Amb tant puja i baixa se'ns ha fet tard i hem tornat a baixar per carretera des de Llers A veure si al final ens passarem a la bici de carretera com en Ramon (eh, Ricard?)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada