dissabte, 6 de juliol del 2013

Transpyr. Volta per Figueres

Lloc: Figueres
Distància: 30 km
Temps: 2 h
IBP:
Altres: Ruta molt senzilla i planera ideal per pedalar i passar l'estona.




Aquest matí he sortit a estirar les cames. Al final m'han sortit 30 km en un parell d'hores. La ruta és molt planera excepte la pujada a Llers. Quan he sigut a Pont de Molins he coincidit amb els corredors de la Transpyr. Déu meu! Quin espetacle! M'han passat com uns coets. Pràcticament no he tingut temps de fer-los fotos. Quan hem arribat al corriol de la Muga allò semblava el Portal de l'Àngel. Tots esperant per poder passar d'un en un. De totes maneres, com que em conec allò com el palmell de la mà he agafat un camí que passa pel cim. Què he fet! De cop i volta 30 paios seguint-me. Sort que hem arribat allà mateix si no m'haurien escorxat allà mateix :)

Des d'aquí només desitjar-los molta sort en aquesta aventura que acaben d'encetar. En teniu més informació a l'enllaç següent: Transpyr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada