dissabte, 30 de novembre del 2013

Puig Segalar

Lloc: Puig Segalar
Distància: 20 km
Temps: 1h 40 min
Endomondo:


Si un veu el perfil de la ruta pot pensar que és molt estranya. Sembla un cuc o una serp. La veritat és que ahir quan vaig parlar amb en Jaume em va dir que coneixia nous corriols per la zona del Puig Segalar. Malauradament amb els focs de l'estiu del 2012 bona part dels corriols de la zona de Vilanant i Llers han desaparegut. El fet de tenir l'oportunitat de ciclar per una zona farcida d'aquests camins i en part desconeguda em va fer decidir.

Aquest matí a les 10,00 ja era a l'Armentera tot preparat per pedalar. El matí no era l'ideal, 6º de temperatura i una lleugera pluja. Tot i així hem decidit sortir. Els primers quilòmetres, igual que els darres, són d'enllaç. Pistes amples i planeres que et deixen al peu del Puig Segalar. A partir del quilòmetre 7 comença la diversió. Primer uns dos quilòmetres d'intensa pujada per un camí estret de sota un bosc de pi que ens ha resguardat de la pluja. El més destacat han estat els comentaris d'en Jaume aconsellant-me, puja tranquil, reserva forces, i jo que li dic que aquest corriol s'ha de fer de baixada! Ell riu, després he entès perquè.

Una vegada al cim, hem baixat per un camí empedrat, molt dret i amb un algun tros molt encaixonat que ens ha fet baixar de la bici. Un repte i a l'hora un espectacle!. Recuperem pista, pugem amb alguna rampa més que exagerada, i de cop i volta, tornem a ser al corriol del principi, però aquesta vegada des d'alt. Ara entenc el perquè! Baixada a tota velocitat, amb algun tobogan i algun petit salt! Buf! Feia temps que amb la bici no m'ho passava tant bé! La tornada cap a l'Armentera ha estat a tota bufa perquè la pluja començava a calar i la fred també. En Jaume m'ha preparat un te ben calent i cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada