dimarts, 17 d’abril del 2012

IBP: 51BB
Altres:
Wikiloc:

Aquest dimarts a la tarda hem sortit en direcció a Pontós per tal de refugiar-nos de la tramuntana. Casualitats de la vida, el vent ha girat de direcció i l'hem tingut de costat bona part de la ruta. Què hi farem?

Per variar una miqueta hem seguit, en part, un track d'encametes, us en deixo l'enllaç.

De Figueres a Borrassà hem escalfat i rodat a bon ritme. A partir, d'aquí la ruta s'enfila en direcció a Pontós,   fins arribar a la Torre de l'Àngel. són poc més de 3 quilòmetres en que es dobla l'alçada, amb algunes rampes de l'11%.

Del quilòmetre 9,5 fins al 13, són camins totalment nous per a nosaltres, amb una baixada espectacular i un camí que s'enfila fins arribar a l'aparcament de Mas Terrats. Abans d'arribar-hi, cal fer uns 100 metres a peu,  degut al mal estat del corriol.

En els següents quilòmetres, tots per pista, cal destacar la baixada fins a Canelles, la duríssima pujada pel mig del poble i la baixada que ens ha portat en paral·lel al Fluvià. És un bon puja i baixa, però sense cap dificultat tècnica.

La resta de camins ja són coneguts i comentats. Només destacar la velocitat mitjana en moviment de 16 km/h, que pel desnivell que hi ha, i el vent que bufava, no està gens malament. Aquesta ruta segur que la repetirem amb la colla dels diumenges. Carai! per això li diem la Clàssica.