dijous, 19 de juliol del 2012

IBP: 82 BA
Altres:
Wikiloc:

Dimecres al vespre finalment vaig pujar la bici a Llançà. Al vespre amb en Joan Coll i en Joan Burgas ens vam dirigir cap al Coll de les Portes. Per aquestes rampes ja hi havia circulat al principi d'anar en btt, aproximadament fa un parell d'anys, i vaig dir que tardaria molt a tornar-la a fer.

Doncs ja em teniu ahir a les 19,00 enfilant-me per les tres rampes que et porten a aquest coll. En poc mes de 4 quilòmetres t'enfiles més de 400 metres, cosa que fa que hi hagi alguna rampa amb desnivells molt considerables. Després de patir, vam aconseguir arribar sencers i ens vam dirigir cap a Mas Patiràs. La pista s'enfila però ja de manera més lleugera. Disfrutant de les vistes al mar i a la plana vam arribar al famós mas, ja molt a prop del cim del Puig d'Esquers.

Abans que es fes fosc i amb menys de trenta minuts vam desfer el camí i vam arribar a Llançà.

Lloc: Girona-Canet d'Adri
Distància: 31 km
Temps: 2h 45 min
IBP: 40BB
Altres:
Wikiloc:

Avui amb en Carlos hem anat de Girona fins a Canet d'Adri amb l'excusa d'anar a esmorzar a la Sala (100% recomanable). La ruta no té cap dificultat excepte els tres o quatre quilòmetres abans d'arribar a Canet d'Adri on hi ha alguna rampa del 21-22%. No cal fer cas del temps que marca el gps, perquè cal descomptar-hi una punxada i el petit esmorzar ;)