divendres, 13 de juliol del 2012

Segona setmana de juliol

Aquest cap de setmana hem fet dues sortides. A la de dissabte vam tenir la companyia de dos futbolistes molt valents: en Pol i en Sergi. Com que de tot en diem amics, els hi vam proposar anar cap a les antenes de Llers. Amb un ritme destacat ens vam enfilar per les tres rampes fins arribar a dalt de tot. Vam pujar tot el grup junt, per tant, un 10 per als futboliestes (la meva primera vegada a les antenes la vaig fer a peu).

Físicament estan molt bé! Pulpiminelli no et preocupis que teniu el golejador a punt. A continuació ens vam dirigir cap als boscos de Vilanant i Coquells, fent un recorregut clàssic per la zona. La nostra idea inicial era arrbar-nos a Navata, però les forces i sobretot la gana ens va fer aturar a l'Arrufat. Una vegada omplerta la panxa cap a Figueres.

El diumenge la ruta prevista era fer pràcticament el matiex camí però a la inversa. De Figueres cap a Sant Nicolau, Navata i Coquells. Només hi va haver una convidada que no vam preveure, la tramuntana que una vegada arribats a mas Jonquer de Vilanant ens va obligar a tornar cap a casa.

Dimarts vam sortir amb en Jaume i en va portar per la zona de Puig Segalar i l'Escala. La ruta té de particular la pujada a aquest Puig. Unes rampes dures i pedregoses que la fan dura, de totes maneres, un cop a dalt les vistes són magnífiques: Els Àngels, Rocacorba, El Montgrí, el golf de Roses, les Alberes, la plana de l'Empordà...

Acabada l'ascensció, vam anar cap a Albons i l'Escala. A la baixada vaig perdre les sis vides que em quedaven. Intentant seguir en Jaume (com baixa el campió!) em vaig empassar una corba, sort que hi havia un camp d'oliveres, sinó ...

La segona part de la ruta no té cap secret, a banda, de ser una ruta que resegueix la costa i per tant les vistes són molt agradables.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada