dilluns, 31 de desembre del 2012

Distància: 27 km
Temps: 2h 15 min
IBP: 30 BA
Altres: Última sortida de l'any.
Wikiloc:

Ahir vam fer l'última sortida de l'any. Com diria un Pastoret de Figueres, una ruta tranquila per pedalar i fer uns quants quilòmetres. Tot i que l'inici és d'aquells potents, amb la pujada a les Antenes de Llers i els corriols de la Garriga que acaben en una trialera que ahir la vaig baixar tota sencera a dalt de la bici.

Una vegada a Llers vam baixar per la font de l'Hortal cap a Pont de Molins. En el camí de la Muga vam coincidir amb la gent d'EO Bikes i Guillemeche. Finalment i per tal de desitjar-nos un Bon Any 2013 vam anar a fer un croissant (normal o de xocolata) i un cafè amb llet (amb la llet natural?) a la Rambla.

Dir també que en Carlos estrenava nova joguina. Una càmera per gravar els camins que fem. A veure si un dia d'aquests pengem les imatges. La primera sortida de l'any 2013, si ho permet el temps, serà divendres amb una volta pel Cap de Creus (Port de la Selva- Cadaqués).

Per acabar un resum de l'any:

• Més de 2900 Km recorreguts. Si els uníssim podríem sortir de Figueres i anar a:
    • Egipte
  • 234 hores a sobre de la bici
  • 100.000 calories cremades
  • 87 rutes realitzades

Que tingueu un bon 2013, salut i moltes pedalades!